پت و مت
پت و مت
الکی مثلا .....

متاسفم
.
.
.
الکی مثلا من جراحم از اتاق عمل اومدم بیرون 


از این به بعد هر کی از این الکی ها بزاره خودش میدونه…
.
.
.
الکی مثلا من جدی ام 


Hello everyone
.
.
.
Fake ! For example I’m an American 


دیگه وقتشه زن بگیرم
.
.
.
الکی مثلا خل شدم 


راستی نتیجه اون تحقیقاتی که درباره ماهیت در هم تنیدگی کوانتوم داشتیم چی شد؟
.
.
.
الکی مثلن اینجا محیط علمیه، هممونم الاف نیستیم 


سلاااااااام به همه دکتر مهندسااااااا
.
.
.
الـــــــــــــــکی
مثلا من نمیدونم شما یه مشت بیکار بیشتر نیستید 


کسی لنگه کفش منو ندیده ؟؟
.
.
.
.
الکی مثلا من سیندرلام 


سخت است، زندگی در دنیایی که جهل مقدس است
.
.
.
الکی مثلن من فیلسوف روشن فکرم 


الکی مثلا و کوفت الکی مثلا و درد
باز شما یه چی افتاد سر زبونتون میخواید شورشو در بیارید ؟
.
.
.
الکی مثلا من خاص و متفاوتم 


فکر نکنین خاویار چیز خاصیه ها باور کنین مزه تن ماهی میده آدم زده میشه!
.
.
.
الکی مثلا من وضعم خوبه هر روز خاویار میخورم 


کى منو دوس داره ؟
.
.
.
الکى مثلا من نمیدونم شما کشته مرده ى منین 


چقد لباس عروس بهم میاد
.
.
.
الکی مثلا بختم باز شده 


این پاشنه در چرا کنده شده؟!
.
.
.
الکی مثلن من خواستگار زیاد دارم 


مَـــــن حَـــــرفِ پسرا رو خوب میفهمم
.
.
.
الکـــــۍ مثلا مَـــــن جانور شناسم 


من از تمام دخترای اددلیستم حمایت میکنم
.
.
.
الکی مثلا من رئیس حمایت از معلولین ذهنیم 


اینقد این جکای الکی مثلن رو باب کردین
صبح دوس دخترمو تو کافی شاپ با پسر دیدم
.
.
الاغ برگشته میگه الکی مصلن من دارم بهت خیانت میکنم 


چطورین ترشیده ها؟؟؟
.
.
.
الکیییی مثلا من شوهر دارم 


دلم کمی مـرگ می خواهد
.
.
.
الکی گفتم مثلا من افسرده ام 


متن های جالب الکی مثلا
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من پست کم اوردم 


سلام خوشگلااا…
.
.
.
الکی مثلا شما خوشگلید



نظرات شما عزیزان:

ariya
ساعت19:27---26 دی 1394
وبت شاد و عالیه عزیزم . خسته نباشییییی
پاسخ:میسی خواهج نظر لطفته


مسعود
ساعت22:40---4 آذر 1394
چقد جلف


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:,] - [Reyhaneh]

Copy right TemplateWorld